Drukarnia internetowa i wizytówki

Drukarnia internetowa i wizytówki

Wizytówka w dobie Internetu? Tak, cały czas jeszcze interesy prowadzimy przede wszystkim z drugą osobą i chociaż dla wielu osób może to być już passe, właśnie taki sposób komunikowania się jest najbardziej efektywny. Został on oczywiście bardzo mocno przekształcony przez ducha obecnych czasów, przez co bezpośredni kontakt jest wyjątkowo skompresowany, co jednak przekłada się na ponowny wzrost znaczenia wizytówki. Za pomocą wizytówki robimy szybkie pierwsze wrażenie i dzięki niej jesteśmy w stanie bardzo wiele wygrać. Wizytówki Lobos.promo to tani i szalenie efektywny sposób na pozostanie w pamięci potencjalnego klienta lub partnera biznesowego. 

Wszystko przez Internet

Wielką zaletą korzystania z usług Lobos.promo jest to, że mamy tutaj do czynienia z drukarnią internetową. Nie jest to już nowatorski sposób korzystania z usług drukarskich, ale cały czas jeszcze nie jest to też standard, więc należy wytłumaczyć, w jaki sposób takie zdalne usługi działają.
Na stronie drukarni wybieramy produkt, jaki nas interesuje i wskazujemy wszystkie jego najważniejsze właściwości. Następnie wybieramy konkretny projekt i już w zasadzie wszystko jest gotowe. Wybieramy ilość wizytówek, wpisujemy adres dostawy, płacimy i jeśli jest jeszcze w miarę wcześnie, możemy liczyć na wysyłkę wizytówek jeszcze tego samego dnia.
Bardzo ważne jest to, że możemy samodzielnie w pełni przygotować projekt. Możemy to zrobić na przykład poprzez wgranie odpowiednich materiałów na serwer drukarni. Robi się to poprzez aplet na stronie internetowej. Osoby nie mające większego pojęcia o kwestiach technicznych nie muszą się niepokoić. Wszystko jest opisane w bardzo prosty sposób.

Wielkie możliwości wyboru

Drukarnia internetowa Lobos.promo oferuje nam wiele możliwości dostosowywania wizytówek do naszych upodobań. W pierwszej kolejności oznacza to możliwość wybrania idealnej dla nas wielkości. W tym względzie nie ma oczywiście wielu opcji, ale świat wizytówek stosuje tylko dwa rozmiary, a wychodzenie poza nie zostałoby bardzo negatywnie przyjęte. Taka wizytówka prawdopodobnie z miejsca trafiłaby do kosza, więc nie warto kombinować.
Wizytówki Lobos.promo znacznie lepiej prezentują się w kwestii ich odpowiedniego wykończenia. Wybrać możemy, czy chcemy mieć wizytówkę zadrukowaną tylko z jednej strony, czy wolelibyśmy zadruk dwustronny. Możemy też wybrać jakość papieru.
Kwestia jakości papieru jest bardzo istotna, ponieważ obdarowana wizytówką osoba będzie jej dotykała własnymi rękami i warto jest się tutaj postarać o dobre wrażenie. Nawet wersja podstawowa na Lobos.promo to wersja niezwykła, ponieważ jest to dość oryginalna satyna. Wybrać można też błyszczący lub matowy papier kredowy o różnej masie.
Pochylić się można również nad uszlachetnieniem wizytówki. Uszlachetnienie jest specjalną laminacją wizytówki, dzięki której będzie ona wytrzymalsza i ładniejsza w dotyku, a kwestią wyjątkowo ciekawą jest tutaj możliwość stworzenia wizytówki bardzo miękkiej, zdecydowanie przyjemniejszej w dotyku od wizytówki typowej.
Więcej na projektwizytowka.pl

Previous Drukarnie online wypierają drukarnie klasyczne

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Pracodawcy poszukują studentów i osób tuż po studiach

Niskie bezrobocie sprawia, że przedsiębiorstwa coraz chętniej przyjmują do pracy osoby młode, studentów ostatnich lat oraz absolwentów tuż po szkołach, bez doświadczenia. W I kwartale liczba ofert staży i praktyk kierowanych do

Strefa Biznesu 0 Comments

Na co uważać przy wyborze agencji SEO?

Pozycjonowanie to nieustannie najbardziej efektywny i skuteczny sposób na zaistnienie w Internecie. To również najbardziej tajemniczy element marketingu online. Większość przedsiębiorców dokładnie nie wie, jakim narzędziami posługują się w tym

Strefa Biznesu 1Comments

W II połowie roku wynagrodzenia będą rosły szybciej niż w ubiegłym roku

Przyspieszenie europejskiej gospodarki zaowocuje nowymi zamówieniami, co jest dobrą wiadomością dla polskich eksporterów. Gospodarkę w tym roku ma napędzać nie tylko rosnąca sprzedaż zagraniczna, lecz także wzrost inwestycji finansowanych z funduszy unijnych i rosnąca konsumpcja.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź