W Komornikach powstaje kolejne centrum dystrybucji sieci Tesco

W Komornikach powstaje kolejne centrum dystrybucji sieci Tesco

400 miejsc pracy powstanie w podpoznańskich Komornikach. Tam właśnie trwa budowa trzeciego centrum dystrybucyjnego sieci TESCO w Polsce. Magazyn będzie zapewniał dostawy do 140 sklepów. Ta inwestycja oprócz usprawnienia pracy znanej sieci sklepów, ma spowodować obniżkę  o blisko 7% współczynnika CO2 emitowanego przez transport Tesco.

Centrum dystrybucji zlokalizowane jest w sąsiedztwie dróg A2 i S11. Nowy magazyn zajmie 28 720 m kw. powierzchni, pomieści 28 stacji przeładunkowych dla przyjęć towarów i 32 stacje dla transportów wychodzących do sklepów. Biurowce zajmą 2 000 m kw., a całość wraz z infrastrukturą to blisko 11 ha powierzchni.

Jak zapowiada biuro prasowe, pracę stałą znajdzie tam ok. 200 osób. Nawet drugie tyle pracowników tymczasowych będzie wspierać pracę centrum w okresach szczególnie intensywnych handlowo. Dla wygody pracowników, w obiekcie zlokalizowana będzie stołówka z własną kuchnią. Obok magazynu powstanie parking na 160 samochodów osobowych i 30 rowerów.

Obecnie 2 takie centra działają w Teresinie k. Warszawy oraz w Gliwicach. Z magazynu realizowane będą dostawy tzw. suchej żywności, czyli produktów niewymagających przechowywania i transportu w obniżonych temperaturach.

Previous W Lesznie powstały nowe hale największego w Polsce producenta stolarki okiennej i drzwiowej
Next Oficjalne stanowisko Prezydenta Miasta Poznanie w sprawie obchodów 60. rocznicy Powstania Poznańskiego Czerwca 1956 roku

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Na co uważać przy wyborze agencji SEO?

Pozycjonowanie to nieustannie najbardziej efektywny i skuteczny sposób na zaistnienie w Internecie. To również najbardziej tajemniczy element marketingu online. Większość przedsiębiorców dokładnie nie wie, jakim narzędziami posługują się w tym

Strefa Biznesu 0 Comments

Możliwości pozycjonowania stron w Warszawie

Pozycjonowanie stron internetowych, zwane także SEO (Search Engine Optimization), to nieodzowna część współczesnego marketingu internetowego. W miastach takich jak Warszawa, gdzie konkurencja w praktycznie każdej branży jest ogromna, odpowiednie działania

Strefa Biznesu 0 Comments

Września: Fabryka Volkswagena prawie gotowa, czas kształcić kadry

Budowa fabryki niemieckiego producenta samochodów zmierza ku końcowi. Zrealizowano już 95% prac. Jeśli wszystko przebiegnie zgodnie z planem, produkcja ruszy w drugiej połowie tego roku. Ralf Nitzschke, dyrektor Zakładu Crafter

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź